#х_арт: історія одного хештега

     Затяті твітеряни в курсі, що без хештегів твітити - то майже марна експресія. Якщо сповіщаєте новину (#новини #новости #news), варто позначати її тематичними або хоча б місцевими хештегами. Для нашого міста універсальними є хештеги #Kherson #Херсон #вХерсоні.
     Щодо тематичних - їх безліч. Будь-хто може вигадати власний хештег на позначення найбільш типової тематики своїх твітів. Але толку з таких неологізмів буде мало, якщо ними більше ніхто не користуватиметься з твіплів. Як розкрутити хештеги у твітері - це тема окремого посту (принагідно лиш  пораджу вживати маловідомі хештеги поруч з популярними).
     
Сьогодні хочу розповісти історію одного хештегу. Хоча.. як для історії - я загнула, звісно; вважатимемо це просто невеличкою історичною довідкою.^_~
     Отже, минулого року припало мені до душі вести твітер-трансляції з місць якихось подій. Найчастіше це були тві-репортажі про новини культури, але траплялось різне. І щоразу я вживала поряд з місцевими хештегами якийсь інший, тематичний - #фестиваль, #культура, #акція, #виставка, #марафон #дата і т.ін. Аж поки мене не осяйнула думка, що я такою строкатість лише розпорошую в твітер-пошуці повідомлення. Відтоді - з Дня Незалежності України - я почала використовувати для твітів щодо культури та творчості Херсона єдиний хештег #х_арт.
     Не скажу, що за перший рік свого існування цей хештег став надпопулярним, але, принаймні, він став більш-менш відомим. Тож принагідно хочу попіарити акаунти, які долучились до його використання.
     Отже, раджу топ-10 мікроблогерів (за ієрархією активності використання хештегу #х_арт):
  •  - мій аккаунт, якже ж без нього.)) 
  •   - учасник другого обласного конкурсу блогерів Херсонщини і топ-блогер за версією попереднього переможця того ж конкурсу; автор незліченної кількості фоторепортажів і  жж-блогу Ковровый мастер фотосъема.
  •  - аккаунт "Авторів із СаусСайда" - місцевої спільноти блогерів, що адмініструється вище згаданим  ковровим майстром фотозйому))
  •  - аккаунт студента-психолога ХДУ Андрія Козлова, переможця конкурсу блогерів Херсонщини-2012.
  •  - Леонід Єжуров, керівник арт-групи "Режисер.орг"; у його мікроблозі з хештегом #х_арт, як правило, з'являються новини про херсонський кінематограф.
  •  - твітер-акаунт бібліотеки, в якій я працюю у відділі обслуговування юнацтва; окрім твітів про культуру Херсона, для цього мікроблогу характерними є повідомлення про бібліотечні заходи.
  •  - мікроблог одного з місцевих ЗМІ.
  •  - Влад Гладкий, номінант першого і співорганізатор другого конкурсу блогерів Херсонщини.
  •  - депутат-твітерянин і мій одногрупник по Школі громадської журналістики від "Інфопростору Херсонщини".
  •   - мікроблог жж-блогерки й  психологині  Марини Дворник.
     Ну і наостанок - раджу іноді почитувати блог "Наголос" - у ньому ведеться твітер-трансляція повідомлень за хештегом #х_арт.
     

 Дякую за увагу! 


Коментарі

Популярні публікації