ФОТО-ФЛЕШМОБ (анонс)


   У Херсоні 15-го травня з 18:00 до 19:30  біля к/т "Україна" буде проведено фото-флешмоб "Я проти гомофобії та расизму". Акція відбудеться напередодні Міжнародного дня боротьби з гомофобією за ініціативи молодіжної організації "Нова генерація" та СО ІОЦ "За рівні права". Зроблені під час флешмобу поряд з плакатом "Я проти гомофібії та расизму" фото, його учасники викладуть на своїх сторінках у фейсбуці  в Міжнародний день боротьби з гомофобією
    Міжнародний день боротьби з гомофобією відзначається 17 травня. Саме цей день було обрано для захисту прав представників нетрадиційної сексуальної орієнтації в зв'язку з тим, що 17 травня 1990 року Генеральна асамблея Всесвітньої організації охорони здоров'я виключила гомосексуальність зі списку психічних захворювань. 

   

Коментарі

  1. Естафету? Загадковий коментар о_О
    Якщо він стосується блогу, то я вже читаю Ваш ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Вибачте, Наталіє! Я мала на увазі - приймайте Сердечну нагороду(ця естафета передається блогам, кількість прихильників у яких менше 200 і щоб побільше людей дізнались про даний блог).

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні публікації