Місто Сонця в страшних снах

                                                   
                                                                                                               Вас давно  уже пора
                                                                                                              лечить  электричеством!
                                                                                                                               (Остап Бендер)
    Кожної ночі (з 8.06.11р.) близько опівночі у Шуменському мікрорайоні "зникає" світло. Точніше: його вимикають методично щоночі на 5-10хв. Для чого такий фаталізм - вимикати струм опівночі? Невже лічені хвилини зекономлять багато електроенергії в такий пізній час? Та й чи є потреба в економії, якщо електроенергія має гривневий еквівалент для її постачальника?
   Одного разу зі мною трапилася історія, яка характеризує ВАТ "Херсонобленерго" не найкращим чином. Ще минулого року, сплачуючи в банку рахунок за електроенергію, я помітила помилку в платіжці - кількість спожитих кіловат = 100, а різниця між попередніми та поточними показниками = 200кВт. Я вказала на помилку касиру і наполягла, щоб її виправили в обох квитанціях. Але працівниця банку сказала, що виправляти можна лише рукописний варіант, а надруковане виправляти немає потреби - в Херсонобленерго таке (умовно кажучи, 8720-8520=100) не введуть в базу даних комп`ютера. І мені ніби відлягло.
    Працівники  РЕСу, як правило, приносять платіжки в кінці наступного місяця (та й то, якщо доти не сплачено за попередній), тому відслідковувати різницю в показниках вкрай складно, вважаючи ще й на те, що їх знімають не 1-го числа, а в 20-х.
   Апогеєм історії стало 1-ше березня, коли представники  ВАТу без відома моєї родини "підкрутили" показники лічильника (звісно, на користь організації). Сусіди також нічого не бачили. А вечері я витягла з-під дверей папірець , на якому з одного боку була зображена схема правильного вигляду пломб та цифрових показників лічильника, з іншого -  адреса, написане з помилками "під копірку" прізвище отримувача послуг та показники лічильника, а нижче - прізвище електромонтера та дата. Графа, відведена для адреси та телефону організації залишилась незаповненою, так само як і місце для підпису клієнта. Я звірила показники, вписані в акті, з тими, що зняла зранку сама, - вони різнились на 102кВт.
    Треба було діяти, адже з квітня підвищуються тарифи на споживання електроенергії, до того ж диференційовано. А перспектива  не лише оплатити на 100кВт більше, а ще й за тарифом у півтора рази вищим не радувала. То ж перше, що мені спало на думку, - звірити платіжки. Я була впевнена, що мені достатньо пояснити ситуацію працівнику ВАТ "Херсонобленерго" і вказати на помилку, якої, можливо, припустилась організація при введені в комп`ютер даних про оплату послуг клієнтом. Але, на жаль, все було значно гірше.Я не отримала адекватної реакції - натомість почула шквал обвинувачень на свою адресу. Мені намагались довести, що я не знаю, де знаходиться мій лічильник; не знаю цифр, матеметики; не вмію правильно записати те, що не вмію прочитати... і таке інше. Я забажала послухати коментарі електромонтера Коробко ( чиє прізвище було вказане у згаданому вище папірці-акті ) з приводу обслуговування лічильника - мені відповіли, що він працює в іншій організації (координати надати відмовились) і є вільнонайманим працівником для ВАТ "Херсонобленерго" . Приблизно такі ж коментарі я почула після вимоги надати мені контактну інформацію про працівника, який знімає показники лічильника.
     У відстоюванні своїх прав клієнта того разу я потерпіла крах, однак оптимізму не втратила. Мене цілком  можна назвати щасливчиком порівняно з іншими людьми, котрі розповідали свої історії, вистоюючи довгі черги в "Херсонобленерго".  Там були справні платники, котрим несподівано "відрізали світло" (а повторне підключення, звісно, платне), були й ті, хто прийшовши ввечері з роботи, виявили, що лічильник зник (його зняли без будь-яких попереджень працівники компанії-постачальника послуг) ...
     Важко збагнути, навіщо вимикають щодоби опівночі електрострум у багатоповерхівках по вулиці Ілліча. Але знаю точно: від цього страждає не лише побутова електротехніка, але й людська психіка. Тепер я, як собака Павлова, з думкою про темряву зустрічаю нову добу, і так само очікую, що світло от-от увімкнеться.      

Коментарі

Дописати коментар

Популярні публікації